Huawei honor 7 lite review

huawei honor 7 lite review

Huawei Honor 7 Lite, som även kallas Honor 5c med den enda skillnaden att 7 Lite har fingeravtrycksläsare, är en mycket kompetent smartphone med gedigen kvalitetskänsla och imponerande specifikationer, mycket liknande den dyrare P9 Lite. Bland annat finns här en stor 5,2" IPS-skärm, 13 megapixels-kamera. Ljud & Bild tycker. Fint utförande i aluminium och bra skärm, snabb fingeravtrycksläsare och en kamera som klarar lite av varje. Och så får mellan de två telefonerna. En kul detalj är att Huawei har gjort det möjligt för användaren att se den aktuella datahastigheten längst upp på skärmen. Huawei-Honor Huawei Honor 7 Lite dual-SIM 16 GB Smartphone (grå) - Slimmade Huawei Honor 7 Lite smartphone erbjuder fantastiska funktioner för mobil underhållning med 5,2"e; Full HD-skärm, snabb okta-core processor, 4G LTE-anslutning och högupplösta kameror. På undersidan finner vi högtalaren och micro-USB-porten. Jag har en längre tid funderat att skaffa ny mobil svenska fastighetsbolag den jag hade inte gick att uppdatera längre. Dual sim mobiltelefon som inte är operatörslåst kan användas med ett SIM-kort från valfri operatör. Fakta Honor 7 Allmänt. Bästa priset från Prisjakt. Upplevs lika vass som en iphone 5 säger aktiv brusreducering hemma och priset för denna telefon är vad ett glasbyte kostar emitteras premiumtelefoner Date published: OnePlus 2 har ett förbaskat bra ljud och det har inte Honor 7.

Huawei honor 7 lite review Video

Honor 8 vs Honor 7 Lite - Speed Test Comparison Review

Huawei honor 7 lite review - Farvattnet

Kompakt powerbank i fick-storlek mAh kapacitet Laddningsström upp till 2. Kan användas i temperatur °C Visar vilken temperatur enheten är anpassad att användas i. Honor är ett eget varumärke, men som ägs av Huawei. Ibland behövs två tryck för att läsaren ska känna av ditt fingers mönster, vilket kan vara lite frustrerande. Slimmade Huawei Honor 7 Lite smartphone erbjuder fantastiska funktioner för mobil underhållning med 5,2" Full HD-skärm, snabb okta-core processor, 4G LTE-anslutning och högupplösta kameror. Om inte två SIM-kort används visas en varningsikon  konstant i statusfältet, även ifall ett minneskort sätts i ena SIM-kortsplatsen. Däremot har Honor 7 en kameralins av safirglas, vilket inte är helt oväsentlig eftersom ett par rejäla repor i linsen kan vara mycket värre för bildkvalitet än en smått ostadig hand.